Klacht: Huurstunt wil geld van mij zien

op 23 augustus 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Goedendag.
Ik heb een brief gekregen van een gerechtdeurwaarder uit rotterdam gekregen die door huurstunt de opdracht zou gekregen hebben om mij een vordering van 140 euro te laten betalen, omdat ik facturen niet betaald zou hebben. Ik heb me ooit bij hun toen gratis een acount kunnen aanmaken vanwegen een woning dat ik toen wel top vond maar ging er niet mee door . Kreeg ik in 1 keer te horen dat ik 19 euro moet betalen . Ik had van hun niks meer vernomen dan alleen maar iritante advertenties over huur woningen en bleef maar doorgaan .ik heb het bij niet gewenste berichten gezet omdat ik niet voor iets ga betalen wat ik niet heb of waar ik al helemaal niet mee door bent gegaan.
Nu vragen ze even een bedrag van 140 euro en zou gaan om onbetaalde facturen .
Ik zou me god niet weten waar ze het vandaan halen ik had alleen een acount gratis toen aangemaakt en nu verplichten ze mij om te betalen voor iets waar ik niks mee gedaan heb .
Voel me erg in de maling genomen .

Ik zou willen weten watbik nu zou moeten doen want volgens mij klopt er iets niet bij die huurstunt.kunt u mij laten weten of meer mensen hier last van hebben?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 25 augustus 2017 om 12:31 geantwoord

Beste Dorien,

Je hebt een Premium Account bij Huurstunt.nl aangemaakt op 14 maart.

Bij het upgraden van een Premium Account doorloop je een aantal stappen waarbij ook duidelijk wordt aangegeven dat het 19.95 per maand kost. Ook moet je akkoord gaan met de betalingsvoorwaarden door een vinkje te zetten voordat je kunt afronden en betalen.

Op uw Premium Account is geen opzegging zichtbaar en ook geen enkele poging tot opzeggen. Zolang er geen opzegging door u plaatsvindt zal het Premium Account normaal blijven doorlopen en wordt er elke maand een bedrag gefactureerd.

Uw account is sinds 21 augustus geblokkeerd vanwege meerdere openstaande facturen.

Tevens willen wij u verzoeken om uw klacht te verwijderen. Dit stelt ons bedrijf is een kwaad daglicht terwijl u zelf verantwoordelijk bent voor het opzeggen van uw Premium Account.

Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Do.strik