Klacht: Huurstunt opzeggen

op 06 februari 2016 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wil zojuist huurstunt opzeggen zowel op de website niks over te vinden geen telefoonnummer mail verstuurd support@huurstunt.nl maar geen reacties gekregen erg slecht !!

In oktober 2015 heb ik een woning gevonden en ondertussen al geprobeerd om me uit te schrijven, maar je krijgt geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Als opzegging per direct wordt beëindigd!
Liefst met terug terugwerkende kracht.
klacht vanaf 1 oktober 2015. Dat betekent dus ook dat ik in die 4maanden 1oktober 2015 - januari
2016 de betaalde bedragen terug wens te ontvangen.

Ik betaal geen cent meer,
Anders ga ik nog hogere stappen ondernemen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Huurstunt.nl

1 jaar geleden - Geachte heer Swevels, Naar aanleiding van uw klacht op Klacht.nl stuur ik u dit bericht. We hebben uw klacht in behandeling genomen en een uitleg over de situatie gegeven. Helaas hebben we tot op heden nog geen reactie van u ontvangen en staat uw klacht nog steeds online. Graag wil ik u alsnog verzoeken uw klacht te verwijderen, aangezien deze niet terecht is. Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Team Huurstunt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 28 juni 2016 om 12:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Swevels,

Naar aanleiding van uw klacht stuur ik u nog dit bericht. We hebben u meerdere malen uitgelegd hoe u een opzegging kunt doorgeven. Tevens was dit te vinden op de informatiepagina op Huurstunt.nl. Bij ons is bekend dat u op 12 maart j.l. een opzegging heeft doorgegeven van uw Premium Account. We gaan er dan ook vanuit dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent en sluiten de klacht.

Met vriendelijke groet,

Team Huurstunt

Alle klachten die gemeld zijn door Direct2