Klacht: Huurstunt.nl

op 18 augustus 2017 over Huurstunt.nl in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht.Ik wil huurstunt.nl opzegen maar nergens staat hoe dat moet.Is nergens toe vinde roode knopje.Heb ik ook met Petra chate.Alweer geproebieren en niks gewoende.Is dat zo moelijk als ik schrijve dat ik niet meer wil bij jullie inschriven zijn.

Gewenste Oplossing:

Als ben ik opzegen bij HUURSTUNT.NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurstunt.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurstunt.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurstunt.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurstunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurstunt.nl

Heeft op 21 augustus 2017 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alena,

Je hebt eerder via de chat inderdaad contact gehad met Huurstunt.nl.

Wij hebben je toen uitgelegd hoe je kunt opzeggen.

Op de pagina \"Mijn Account\" staat onderaan een rode knop.

Deze knop genaamd \"Premium Account Opzeggen\" kun je indrukken.

Via de mail die je ontvangt kun je deze opzegging bevestigen.

Je hebt zelf niet meer gereageerd op dat terwijl we je hielpen.

Hier kunnen wij uiteraard niets aan doen en kies je er zelf voor om het niet op te lossen.

Wij willen je dan ook vragen om deze klacht te verwijderen omdat je ons hiermee in een negatief daglicht stelt terwijl dit bij jezelf ligt.

Je kunt ons alsnog mailen of chatten als je hulp wilt bij deze situatie.

Team Huurstunt.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door alenakrupalova