Klacht: hulp helpdesk

op 26 september 2011 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag, maandag 26 september 2011, te 10.40 uur belde ik met het Samsung nummer 0900 7267864.
Ik heb enkele weken geleden een led televisie gekocht, doch krijg op een of andere wijze het internet niet opgestart. Door de medewerker Robby Wijs (mogelijk fonetisch) werd te verstaan gegeven dat ik maar het boekje moest gebruiken. Toen ik hem nogmaals verzocht mij te helpen weigerde hij dat. Echt zo klantonvriendelijk heb ik het zelden meegemaakt. Ik heb nota bene 1900,00 euro voor de televisie betaald en betaal ook nog voor het service nummer. Dan is enige klantvriendelijkeheid toch wel het miste wat ik mag krijgen. Geen goede beurt van Samsung klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Als ik alsnog geholpen wordt met het probleem!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Samsung in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Samsung een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Samsung

Heeft op 28 september 2011 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben per e-mail contact opgenomen met user en onze excuses aangeboden voor de manier waarop het gesprek is verlopen. User heeft aangegeven opnieuw onze helpdesk te zullen bellen.

Alle klachten die gemeld zijn door Max Engelander