Klacht: Huiswerk word niet na gekeken.

op 20 april 2017 over NHA in de categorie Opleidingen en cursussen

Op 6 maart heb ik mijn eerste huiswerk opgestuurd voor de cursus Marokkaans casus 1 t/m 4 op 7 maart casus 5 en op 23 maart casus 6t/m9.
Dit is nooit na gekeken. Op 24 maart gebeld en toen werd er gezegd dat het wel 2 (max 3 weken) kon duren maar ik heb nog steeds niks ontvangen terwijl het al 18 april is . Dit motiveert niet om door te gaan omdat ik niet weet of ik goed bezig ben. 2 dagen geleden mijn klacht via de mail verzonden maar geen reactie op gehad. Slechte service

Een compensatie in de studiekosten omdat het jullie niet lukt om je aan de overeenkomst te houden en zo in gebreken blijven. En binnen een week het huiswerk nagekeken in huis hebben. Is dit niet mogelijk dan wil ik de overeenkomst geannuleerd hebben en houd het hier op.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NHA over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NHA in behandeling genomen

Bericht van NHA

3 maanden geleden - Geachte mevrouw, Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en voorgelegd aan de eindverantwoordelijke. U kunt binnen 10 werkdagen een schriftelijke, inhoudelijke reactie verwachten. Met vriendelijke groet, Klantenservice NHA

Reactie van de melder van de klacht Rhea Koster

3 maanden geleden - Dan zijn we weer 2 weken verder. Slechte service, het lijkt of jullie mensen aan het lijntje willen houden door steeds 2 weken op te schuiven. Dit is namelijk al de 3e keer dat dit gezegd word.

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NHA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NHA

Heeft op 02 mei 2017 om 09:39 geantwoord