Klacht: Huisnummer bestaat niet

op 13 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik kan mijn pakket ophalen bij nummer 34. Mijn straat gaat maar tot nummer 33. Ook zijn het allemaal portiekwoningen. Dan heb je een huisnummer met een toevoeging a, b, c of d. Weet nu niet waar mijn pakket is.

Ben pas tevreden als ik mijn pakket heb. Ik hoop dat de persoon waar het afgegeven is bij mij komt aanbellen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

8 maanden geleden - Beste meneer Van Rutten, Bedankt voor uw bericht. Wat onhandig dat u een niet bestaand huisnummer heeft doorgekregen voor het afhalen van uw pakket. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, mijn excuses hiervoor! Als ik zoek op uw adresgegevens kan ik geen zending terugvinden die bij de buren bezorgd zou zijn. Heeft u misschien de traceercode van deze zending voor mij? Dan kan ik nakijken of in ons systeem hetzelfde huisnummer staat. U kunt alvast een melding hiervan maken bij de verzender van uw pakket. Wij kunnen dan namelijk een onderzoek starten in opdracht van de verzender naar uw pakket en uitzoeken waar deze geleverd zou zijn. Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Janneke DHL Klantenservice

DHL

Heeft op 13 september 2017 om 13:35 geantwoord

Goedendag,

Wij hebben helaas geen reactie meer van u gekregen. We gaan er derhalve vanuit dat deze klacht inmiddels al is afgehandeld of langs een andere weg dan via deze website voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij dezen de klacht hier op de website.

U kunt na het sluiten van de klacht eventueel nog een cijfer geven en een reactie plaatsen. Mocht de klacht in feite nog niet zijn opgelost, dan kunt u contact met ons opnemen op webcare_parcel@dhl.com. Wij kijken dan graag alsnog of we samen met u tot een gepaste oplossing kunnen komen.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet, Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door sergevanrutten@hotmail.com