Klacht: huisje boekingsnummer 00016245037

op 01 augustus 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

ik schrijf uit naam van Duitse vrienden ze zijn op 27-06-2016 naar het park gegaan bij het openen van de deur van het huisje kwam hun een vieze muffige geur tegemoet in het huisje was alles vochtig en klam als je al op de meubels wilde zitten stonk je zelf en was je ook vochtig de vocht zat tot in de plafond en de kranen waren groen van de aanslag het was er gewoon een smerige boel ze hebben zich beklaagd bij de receptie maar die deden niets het liefst waren ze omgedraaid en naar huis gegaan ze besloten naar Amsterdam te gaan en bij terug komst in lag er in het huisje een briefje of ze nu tevreden waren en het wilde ondertekenen er was zogenaamd schoongemaakt wat je niet kon zien of ruiken dat briefje hebben ze dan ook niet ondertekend met veel moeite hebben ze het uitgehouden tot woensdagmorgen 29-06-2016 en zijn ze naar huis gegaan ze hebben nog gevraagd of ze hen tegemoet kwamen over de rest van de dagen maar dat deden ze niet nou zo wil ik ook wel mijn geld verdienen en dan moet je bij het verlaten van het huisje ook nog schoon maken anders krijg je dat ook nog niet terug en voor wat het huisje is toch al niet schoon en dit huisje leek wel of er al een hele tijd niet in gelucht was en onderhouden het was een hele teleurstelling hoe ze je daar tegemoet komen ze hadden geboekt tot 04–7-2016 en daar werk je zelf dan zelf hard genoeg voor het hele jaar

als ik een tegemoetkoming krijg want zoiets verhuur je niet
huur huisje 1x480,00
last minute 1x-48,00
toeristenbelasting 14x1,59= 22,26
14x0,81= 11,34
bijzondere wens extra prijs 1x19,00
lakens 2x8,50=17,00
borg 1x65,00
totaal van de rekening 591,60
waarvan ze de borg terug gekregen heeft

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia Kachel