Klacht: huis aan huis reklame

op 07 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 18 oktober 2011 om 11:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen. Onze bezorgerscoordinator heeft de bezorger er op aangesproken. Tevens is de bezorger er ook op aangesproken dat u de folders vorige week niet heeft ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door g.vries22