Klacht: huis aan huis AH bonus

op 10 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Köhker, Bedankt voor uw bericht op deze website. U geeft hierin aan dat uw folder van de AH al meerdere malen op dinsdag zijn afgeleverd in plaat van op zaterdag. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en wil u namens PostNL mijn excuses hiervoor aanbieden. Ik wil hier graag een melding voor aanmaken zodat dit met de betrokken medewerkers besproken kan worden. Hiervoor heb ik nog wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven of u een Nee/Ja of Nee/Nee sticker heeft? Heeft u verder wel gewone post van ons ontvangen op zaterdag? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Köhker, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 12 februari 2018 om 08:31 geantwoord

Geachte heer Köhker,

Heeft op 12 februari 2018 om 10:23 geantwoord

op 29-01-2018 om 11.16 uur heb ik een bericht ontvangen van KLACHT.NL met het verzoek voor aanvullende info. op 29-01-2018 om 11.28 uur heb ik via die site geantwoord dat ik geen sticker op mijn brievenbus heb en dat de post soms ook na 17.00 uur wordt bezorgd. het antwoord ging noreplay@klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Dolf Kohler