Klacht: Huichelachtige praktijken bij Belvoordeel!!!!

op 22 juni 2016 over Belvoordeel Nederland in de categorie Mobiele Telefonie

Belvoordeel gebruikt de naam van KPN om klanten binnen te halen mbt goedkopere belkosten.
Na een jaar sturen ze via mail een contract = belvrij € 8,= en als je hier niet op reageert zit je hier aan vast voor 2 jaar!!! Dit is dus mij overkomen.
Mag dit maar zo zonder mijn toestemming???
Na een paar maanden wordt dit zo ineens € 29.=??? Hier achteraan gebeld en heb geëist dat ik nieuwe correcte factuur wil anders betaal ik niet. Dit zou die medewerker regelen…. Kreeg wel een mail onder ticketnr. dat abonnement verandert was.
Ondertussen geen correcte factuur ontvangen maar wel vandaag een betalingsherinnering met diezelfde bedrag….grrr. Wederom gebeld en nu beweerden ze dat ik van abonnement was verandert en dat hier 29 april een mail over was verstuurd??? Tot op de dag van vandaag heb ik daar geen mail over gehad……
Hoe kom ik nu van zulke bedriegelijke instanties af zonder een afkoopsom te betalen……. want dit is wat ze dan eisen wanneer ik er per direct mee wil stoppen!!!!
Dat dit allemaal maar zo mag……en ik denk niet dat ik de enigste ben die met deze lui in zee zijn gegaan.

Ik ben tevreden wanneer ik helemaal niets meer met die schofterige lui van Belvoordeel van doen heb.
Kunt u mij hierin helpen???

Alvast dank voor mijn verhaal.
Ik hoop dat ik ook namens vele andere mensen spreek die dit zelfde wordt aangedaan en wat heel veel stress te weeg brengt.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Belvoordeel Nederland in behandeling genomen

Bericht van Belvoordeel Nederland

6 maanden geleden - Goedemiddag mevrouw Wassink, We kijken graag wat we voor u kunnen doen. Zou u mij uw klant- of telefoonnummer willen toesturen? Groet, Team Belvoordeel Nederland

6 maanden geleden - Klantnummer is:45340

6 maanden geleden - Graag zsm reactie

Reactie van de melder van de klacht Radar 21juni

6 maanden geleden - Zie hierboven daar staat mijn klantnummer al vermeld!!!!!

Reactie van de melder van de klacht Radar 21juni

6 maanden geleden - Waarom moet dit zo lang duren en moet ik nu via reactie@belvoordeel.nl reageren en niet hier???

Bericht van Belvoordeel Nederland

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Wassink, Zoals per email aan u geschreven hebben wij reeds geprobeerd telefonisch in contact met u te komen. Helaas kregen wij geen gehoor, we zullen het daarom op een ander moment nog eens proberen.

Reactie van de melder van de klacht Radar 21juni

6 maanden geleden - Dit is ondertussen al 4 dagen geleden....en mijn klantnummer heb ik op 24 juni al doorgegeven.....

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belvoordeel Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belvoordeel Nederland

Heeft op 05 juli 2016 om 08:23 geantwoord

Geachte mevrouw Wassink,

Gelukkig heb ik u zojuist kunnen spreken en zijn we erachter gekomen dat er inderdaad wat mis was in uw facturatie. Ik heb dit natuurlijk voor u gecorrigeerd, u hoeft uiteraard niet te betalen voor een nummer dat niet van u is. Excuses voor het ongemak!

Team Belvoordeel Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Radar 21juni