Klacht: HP laptop met printer…. zonder laptop….

op 26 oktober 2011 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 24/10/2011 HP laptop met HP printer besteld bij Wehkamp
Op 25/10/2011 thuis gebleven (vrij genomen van werk) om pakketje in ontvangst te nemen. Heb alleen de printer ontvangen en geen laptop ivm sorteerfout. Chauffeur van Selektrvracht gaf aan dat laptop op 26/10/2011 sowieso zou worden geleverd.
Op 26/10/2011 nog steeds geen laptop ontvangen ( dag 2 vrijgenomen van werk…) Ook geen bericht of telefoontje dat het langer gaat duren terwijl ik mijn mobiele nummer bij chauffeur heb achter gelaten!

Ik neem dus 2 vrije dagen op voor een halve bestelling.

Een simpel telefoontje dat het nog even gaat duren ofzo?

Of.... als iedereen gewoon hun werk zou doen dat mijn pakketjes op de afgesproken dag worden geleverd en ik niet onnodig vrij hoef te nemen

Ik kan zeker geen vergoeding krijgen voor 2 vrije halve dagen?

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 november 2011 om 11:37 geantwoord

Wij hebben contact opgenomen met de geadresseerde van deze zendingen, helaas is 1 van de 2 pakketten vertraagd geweest door een sorteerfout. Onze bezorgers hebben hier geen zicht op. Wij hebben het pakket gerelabeld en op 28/10/2011 bij de geadresseerde afgeleverd. Wij hebben bij de auteur van deze klacht onze excuses aanzgeboden.

Selektvracht B.V. Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door zwiehiers