Klacht: Wordt onterecht aangemeld bij datesites

boltm op 15 februari 2025 over HOWLOGIC KFT in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

In het verleden heb ik mij aangemeld bij Datemij.com. Binnen de wettelijke bedenktijd van 14 dagen heb ik contact opgenomen om mijn betaling te stoppen en mijn account te verwijderen. Ik heb hiervan bewijs in mijn e-mailarchief.

Echter, tot mijn verbazing werd ik vervolgens geregistreerd op Findepartner.com, een website beheerd door HOWLOGIC KFT. Ik heb mij hier nooit voor aangemeld. Na telefonisch contact heb ik mijn account laten stopzetten en verzocht om al mijn gegevens volledig te verwijderen.

Gisteren ontving ik echter opnieuw een e-mail waarin werd vermeld dat ik was aangemeld bij FindeDates en dat ik binnen 24 uur moest betalen. Ik heb mij ook hier nooit voor aangemeld en wens dit niet te accepteren.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek u dringend om per direct:

Al mijn gegevens te verwijderen van al uw platforms, waaronder Datemij.com, Findepartner.com en FindeDates.

Eventuele openstaande betalingsverzoeken te annuleren.

Een schriftelijke bevestiging te sturen waarin wordt bevestigd dat alle registraties en betalingsverplichtingen zijn stopgezet.

Indien er geen gehoor wordt gegeven aan dit verzoek, behoud ik mij het recht voor om verdere juridische stappen te ondernemen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar HOWLOGIC KFT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door HOWLOGIC KFT in behandeling genomen

HOWLOGIC KFT

Heeft op 21 februari 2025 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
Wij zijn op de hoogte gebracht van uw recente bezorgdheid en willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak of de frustratie die u mogelijk hebt ondervonden. U kunt er zeker van zijn dat uw probleem voor ons de hoogste prioriteit heeft, en wij zullen er alles aan doen om het snel en effectief op te lossen. Ons toegewijde team zal zo snel mogelijk contact met u opnemen via e-mail om u verder te helpen en ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zowel bevredigend als naadloos is. Zodra uw probleem naar uw tevredenheid is opgelost, verzoeken wij u vriendelijk om de zaak als opgelost te markeren op klacht.nl, ter erkenning van de positieve oplossing van uw probleem.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat HOWLOGIC KFT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door boltm