Klacht: Houten jaloezien kapot en touwtjes kapot gesneden

op 05 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb houten jaloezien laten bezorgen uit turkije. 5 pakketen in totaal en 4 zijn perfect aangekomen. 1 pakketis geopend en weer terug gestopt in een grote vreemde doos. Bij ontvangst bleek mijn 2 houten jaloezien helemaal kapot. De fabriek had alles zodanig ingewikkeld, verpakt en beschermd zodat het niet kon beschadigen. Dat is te zien aan de andere stuks. Hierdoor zijn al mijn jaloezien van mijnwoonkamer waardeloos, want het is geen geheel meer. De verzendkosten, invoerkosten en de kosten van de jaloezien zelf zijn nu allemaal voor niets geweest!

Als ik de kosten van mijn jaloezien, verzendkosten en douanekosten terug krijg. Zodat ik ze opnieuw kan bestellen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 september 2016 om 15:42 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Yurdem,

Bedankt van voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending uit Turkije beschadigd is geleverd. Mijn excuses hiervoor.

Ik zorg ervoor dat uw klacht in behandeling wordt genomen. Ik adviseer u om foto’s van de beschadigde zending te maken (met name buitenkant/binnenkant en hoe inhoud in de zending zit). Daarnaast brengt u de afzender op de hoogte van de ontstane schade aan uw pakket. Binnen acht werkdagen nemen wij contact met u op.

Alle klachten die gemeld zijn door Figenyurdem