Klacht: Houdt zich niet aan dr afgesproken tijden

op 14 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 14 februari 2018 om 10:51 geantwoord

Geachte mevrouw Symor,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat uw pakketten om 7:40 uur worden bezorgd. Ik begrijp dat u dit niet prettig vindt, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Hoewel we uiteraard altijd binnen het aangegeven tijdvak proberen te bezorgen, blijft dit wel altijd een indicatie. Dit tijdstip wordt gebaseerd op eerdere recente aflevertijdstippen in uw wijk. De pakketbezorger is echter wel afhankelijk van de dagelijkse planning en eventuele bijzonderheden of afwijkingen in de route, het tijdvak is daarom altijd een indicatie. Het kan voorkomen dat een zending eerder of later wordt aangeboden dan de indicatie. Officieel bezorgen we echter vanaf 8:30 uur. Uw melding heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling, hij of zij zal dit oppakken en bespreken met de bezorger. Omdat deze melding intern wordt afgehandeld, zult u hierover zelf geen persoonlijke bericht meer ontvangen. Indien u geen verbetering of verandering merkt in de bezorging verneem ik dit graag van u.

Alle klachten die gemeld zijn door Feliess