Klacht: houden zich niet aan de algemene voorwaarden

op 12 mei 2020 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn stoel was in maart 2020 fout geleverd. Ik moest wachten tot juni voor mijn nieuwe stoel.

volgens de algemene voorwaarden mag ik annuleren. ik moet Woonsquare een maand de tijd geven om te herstellen volgens de voorwaarden.

nu wil ik het ontinden. maar ze gaan gewoon niet akkoord. en ik heb al aanbetaald, dus naar mijn geld kan ik fluiten.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn overeenkomst wordt ontbonden conform de algemene voorwaarden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 12 mei 2020 om 09:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 12 mei 2020 om 09:54 geantwoord

Onterecht. In de Algemene Voorwaarden staat dat ik Woonsquare 1 maand hoef te geven om de klacht op te lossen. Deze situatie duurt nu al maanden.

Dat is dus wel gerechtvaardigd volgens Woonsquare's eigen voorwaarden!!

Leg dat maar eens uit..

Alle klachten die gemeld zijn door syllor