Klacht: Houden teveel in,en tevens is na afbetaling dossier niet gesloten

op 07 november 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Schuld bij GGN is per 26 oktober 2016 afgelost.
GGN heeft het dossier tot op heden niet afgesloten waardoor GGN nu al twee weken na afbetaling schuld, nog steeds geld vorderd met dezelfde dossiernummer.

GGN heeft nu een x bedrag teveel ingehouden en na een belletje naar GGN geven ze zelfs aan dat ze die x bedrag ?? Kwijt zijn en het bedrag is niet meer vindbaar. Raar dat juist bij de allerlaatste betaling van het dossier nu ineens het geld niet is binnengekomen en dus kwijt is. Bewijs van deze teveel ontvangen bedragen zijn opgestuurd naar GGN maar helaas heeft het zeer weinig nut.

Twee weken na afbetaling van deze schuld heb ik niets vernomen van GGN, geen brief ter bevestiging van deze afbetaling en afsluiting dossier, Geen melding gedaan van de afbetaling naar de uitkerende instantie. En houden geld achter terwijl ze het recht niet hebben om na afbetaling van schuld Alsnog geld te vorderen voor hetzelfde dossiernummer.

-GGN beslag per direct beëindigd
-GGN teveel ontvangen bedragen per direct overmaakt naar mijn rekening, Gegevens zijn bekend bij GGN , betaalbewijzen zijn geleverd aan GGN per email en schriftelijk
-GGN schriftelijk bewijs stuurt dat dit dossier is afbetaald en afgesloten
-Excuses aanbieden voor deze zaken

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Heeft op 18 november 2016 om 15:39 geantwoord

Een brief met een zin is geen oplossing. GGN moet teveel ontvangen gelden overmaken. Dit is nog niet gebeurt.

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 29 november 2016 om 16:59 geantwoord

In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens kunnen wij op deze website niet inhoudelijk reageren op de klacht. Op het moment dat een laatste betaling vanuit een beslag binnenkomt dienen wij eerst zaken te controleren alvorens een beslag kan worden opgeheven. Dit kan ervoor zorgen dat de afmelding kruist met een betaling. De gelden gaan afhankelijk van de situatie terug naar de partij waar deze vandaan komen of naar de betrokkene. De klager is op de hoogte gebracht van de stappen in het dossier.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Eve2015