Klacht: Hotmail account niet toegankelijk meer

op 30 september 2011 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Mijn eigen hotmail account is sinds 22 sept j.l. niet meer toegankelijk. Al mijn contactadressen zijn niet meer beschikbaar. Waarschijnlijk is dit ontstaan door het openen van een e-mail van een mij bekende afzender. Mijn hotmail adres is rubilenecordeiro@hotmail.com. Er is al drie keer een klacht ingediend door mijn dochter, direct bij hotmail.

Een snelle oplossing waarbij ik weer de beschikking krijg over mijn uitgebreide bestand van e-mail adressen, en weer verder kan gaan met mijn hotmail communicatie. Het duurt nu al te lang voordat een oplossing wordt aangeboden.

Bericht van Microsoft

6 jaren geleden - Voor het herstel van een hotmail/live account zijn er een aantal hulpmiddelen die u kunt proberen. Ik zal hieronder een aantal links noteren die u kunt proberen. Mocht het niet lukken middels de onderstaande informatie het probleem te verhelpen en toegang tot uw live account te krijgen, moet ik u aanraden om contact op te nemen met het live support team. Dit team is enkel te bereiken via het windowslivehelp forum op de volgende url: http://www.windowslivehelp.com Alle ondersteuning voor de Windows live diensten verloopt via het live support team. Middels de onderstaande link heeft u de mogelijkheid om uw account te herstellen: https://account.live.com/acsr?mkt=nl-NL Meer informatie over de mogelijkheden van account herstel via het wachtwoord en/of geheime vraag: http://windowslivehelp.com/passwordreset.aspx

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Rubi van Veen