Klacht: Sleep park and Fly

op 23 december 2011 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Wij hebben een sleep park and Fly arrangement geboekt via Hotel.nl maar bij het hotel aangekomen werd ons meegedeeld dat er geen sleep park and fly was geboekt maar enkel een 4 pers kamer. Na gezocht te hebben via Google.nl op Park sleep fly, kwamen wij op Hotels.nl. Daar zochten we verder met de plaats,datum en aantal personen op een kamer. Zo kwamen wij bij een scherm waarop we konden kiezen uit 4 hotels. Een daarvan was Hotel van der valk schiphol, en die hebben wij geboekt. Op de site op van Hotels.nl stond nergens dat dit niet ging om een park sleep en fly arrangement, als argument lieten we weten hoe laat we zouden aankomen en dat we de auto lieten staan. Op de bevestiging stond dat wanneer je een park sleep en fly arrangement je de auto kon laten staan. Wij kwamen via de zoekfunctie van Park sleep en fly bij dit hotel en zo waren wij ervan overtuigd dat alles in orde was. Wij moesten een extra 50 Euro betalen om de auto te laten staan. Als we hadden geweten dat bovenop de kamer wij nog parkeerkosten moesten betalen hadden wij gewoon geparkeerd op Schiphol.

Ik vind dat Hotels.nl ons de 50 euro moet terugbetalen. Wij hebben bij het inchecken meteen een klacht gemaakt met Hotels.nl.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Hotels.nl

6 jaren geleden - Beste gast,het spijt ons dat de informatie op onze website niet duidelijk genoeg voor u was. De door u geboekte kamer was geen Park, Sleep & Fly arrangement, maar een gewone vierpersoonskamer. Daarom is parkeren hier ook niet inbegrepen (zoals aangegeven op uw reserveringsbevestiging). U heeft inmiddels € 50 compensatie ontvangen. Wij hopen dat u tevreden bent met deze oplossing. Wij hebben uw opmerking meegenomen in de vernieuwing van onze hotelpagina.

Hotels.nl

Heeft op 12 augustus 2013 om 11:10 geantwoord

U heeft contact gehad met onze klantenservice op 21-12-2011. U heeft op 10-01-2012 € 50 compensatie ontvangen. Wij hopen dat u tevreden bent met deze oplossing.

Alle klachten die gemeld zijn door rooscraig