Klacht: reservering op het laatste moment geannuleerd

op 14 februari 2011 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Op 20 januari een bed&breakfast geboekt en betaald voor overnachting Maastricht 12-13 februari.
10 februari krijg ik een mail dat mijn reservering is geannuleerd omdat de kamer niet beschikbaar is, geld wordt teruggestort en in andere mail worden 3 alternatieven genoemd, oftewel, zoek het maar uit!
Denk je een leuk valentijnsweekend te hebben…..
D eeigenaar van het bed&breakfast had op 21 januari aan Hotels.nl al gemaild dat de kamer niet beschikbaar was, foutje op internet?
Al die tijd door hotels.nl niets aan gedaan, mail zogenaamd niet ontvangen???
Ik heb gebeld en mijn ongenoegen geuit, wordt mij gezegd dat ik een klecht in kan dienen, alsof ik daar iets aan heb! Weekend is toch al verziekt.

Gewenste oplossing

Een mageblunder, de eerste keer dat ik via hotels.nl boek is gelijk de laatste keer.
Had op zijn minst een kamer elders geregeld, zonder extra kosten, om deze blunder nog enigszins goed te maken.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotels.nl

Heeft op 06 december 2013 om 14:54 geantwoord

Het hotel had geen kamers meer ivm overboeking. Er is een alternatief gezocht.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotels.nl beoordeeld.

Heeft op 08 december 2013 om 09:14 geantwoord

Er is dus geen alternatief gezocht!
Er is gesuggereerd dat ik maar wat anders moest zoeken, het commentaar is al net zo waardeloos.
Moet dit 2 jaar en 9 maanden duren om deze reactie te geven???

Alle klachten die gemeld zijn door rvanveen