Klacht: Beoordelingsprocedure ontbreekt

op 21 november 2009 over Hotels.nl in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Boekingsite hotels.nl staat niet toe dat een accommodatie in zijn bestand beoordeeld wordt, als je niet via de website hebt geboekt. Dat geldt ook als je dat wel hebt geprobeerd, maar de website vastliep. Zelfs als je daar zelf over emailt, zeggen ze dat het niet mogelijk is, omdat ze geen emailadres van je hebben…

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotels.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotels.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Hotels.nl

5 jaren geleden - Beste,Om toekomstige gasten een goed beeld van een hotel te kunnen geven plaatsen wij alleen beoordelingen van gasten, die écht in het hotel zijn verbleven. Dit kunnen wij alleen controleren, als een boeking via onze website is gemaakt.

Hotels.nl

Heeft op 12 augustus 2013 om 11:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Om toekomstige gasten een goed beeld van een hotel te kunnen geven plaatsen wij alleen beoordelingen van gasten, die écht in het hotel zijn verbleven. Dit kunnen wij alleen controleren, als een boeking via onze website is gemaakt. Excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door rawkok