Klacht: hotelpasport

op 03 november 2011 over Passport Hotel Group in de categorie Hotel Card

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had en medewerkster aan de lijn van hotel group international. zij zou mij en pakket op sturen met daarin hotelpasport. zij gaf aan als ik geen gebruik wilde maken van de hotelpasport deze binnen 7 dagen terug te sturen.Ik had aangegeven dat wanneer ik de hotelpasport binnen zou krijgen dit met mijn man te bespreken en een beslissing te zullen nemen, tot heden heb ik geen hotelpasport ontvangen. ik ben nu al een paar maanden verder.maar ik krijg wel aanmamningen binnen van MKBbusiness. ik heb meerdere malen gebeld maar dit zonder resultaat.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het abonnement van hotel group international word gestopt.

Bericht van adomen

6 jaren geleden - MJB Business gewoon negeren! Zij hebben geen poot om op te staan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Passport Hotel Group in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Passport Hotel Group een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Passport Hotel Group

Heeft op 06 januari 2012 om 15:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw Oulali,

Wij hebben uw dossier gesloten.

Met vriendelijke groet,

Karel Schmidt

Alle klachten die gemeld zijn door rachida1975