Klacht: hotelmoment vouccers

op 20 juli 2014 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb deze veiling gewonnen en betaald.
nu is de bon niet meer geldig omdat ik niet.had verzilverd heb voor.1juli.
dus ben gewoon.door dat ik op vakantie.was .
geld kwijt voor niks.
vriendelijke.groet

Gewenste Oplossing:

ik ben tervreden als ..
waar ik voor betaald heb gebruik ook.van kan maken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 21 juli 2014 om 12:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen de situatie en vinden het vervelend dat u geen gebruik heeft kunnen maken van uw waardebon. Helaas kunnen wij de geldigheidsduur van een gewonnen veiling niet aanpassen. Dit in verband met contractuele afspraken die gemaakt zijn met de aanbieder. Het spijt ons dat wij u in deze kwestie niet verder tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groet,
Lara - VakantieVeilingen.nl

Heeft op 19 maart 2017 om 18:28 geantwoord

Gaat om het verzilveren van de bon

Bericht van Vakantieveilingen.nl

2 maanden geleden - Beste Monique, Bedankt voor uw reactie. We kunnen drie jaar na dato helaas niets voor u betekenen in deze kwestie, aangezien de desbetreffende bon reeds is verlopen. We vragen het ons af waarom u niet eerder heeft gereageerd. U bent van harte welkom om ons te mailen via webcare@vakantieveilingen.nl met een terugkoppeling op de vraag. Met vriendelijke groet, Wim-webcare VV

Alle klachten die gemeld zijn door monique oostrum