Klacht: Muis in kamer + ongekuiste kamers + Schuld op slachtoffer steken

op 02 juni 2011 over Hotel Wilhelmina Amsterdam in de categorie Hotels

Tijdens da nacht van 31 op 1 juni 2011 hoorde ik plots getippel rond mijn hoofdkussen, als ik mijn ogen opende, zag ik een muis wegvluchten. Heb de bedden van de muur getrokken en heel veel stof (ophoping over jaren) en ander smurrie gevonden. De receptie was al gesloten van het hotel dus kon ik niet meer melden. De hele nacht lang moest ik lichten aan doen om de muis weg te jagen. De volgende morgen gemeld aan receptie, die waren totaal niet vriendelijk en vol ongeloof maar zeiden toch dat ze een firma gingen bellen voor preventie tegen pesten. Ze zeiden ook dat het hotel volboekt was, dus konden we geen andere kamer verkrijgen. Als we terug naar het hotel gingen na een wandeling, waren ze bezig met het opkuisen van de kamer. Aan de receptie probeerden ze de schuld op ons te steken, ze zeiden van geen etenswaren op de kamer te laten. Wij zeiden we hebben geen eten op de kamer, de receptie zei, we hebben kouwgom papiertjes gevonden… Nu na onvriendelijk te doen tegen ons, en raar te kijken, hebben we een andere kamer gekregen. De kamer stinkt naar rook (ook al staat er niet rokers kamer)en ziet er ook niet te hygienish uit.

Geld terug, verontschuldiging en minstens een controle van HACCP department.

Alle klachten die gemeld zijn door Tomleroy