Klacht: geen service bij hotel pension het zwaantje

op 31 juli 2011 over Hotel t Zwaantje in de categorie Hotels

Afgelopen weekend hebben wij een lang weekend doorgebracht bij Hotel Pension het Zwaantje te Callantsoog.
Voor mensen die er jaarlijks komen zijn de eigenaren zeer aardig en correct. Wij zijn op vrijdag aangekomen. Op onze kamer viel ons als eerste op dat de tv op een rare plek hing, nl aan het hoofdeind van het bed. Wij konden via ons bed dus geen tv kijken. in de avond waren wij rustig aan het praten met vrienden van ons op de kamer. Om 23.45 uur werd er aangeklopt en er werd op geen vriendelijke toon gezegd dat we of nog moesten gaan stappen of om 0.00 uur onze mond moesten houden. om geen trammelant te krijgen gingen we maar elk naar onze eigen kamer. Toen we tv wilde kijken ging om 01.30 uur tot onze verbazing het tv signaal eraf. Toen wij de eigenaar erom vroegen en hem zei dat dit ook niet op hun site vermeld stond, kregen wij een sneer. Bij het ontbijt van zaterdag werden wij ook (op alweer geen vriendelijke toon) verzocht om aan een 4 persoons tafeltje te gaan zitten. We waren met zijn 2tjes en zaten aan een klein tafeltje. We hebben tenslotte 2 aparte kamers geboekt en zouden ook apart kunnen gaan ontbijten. Ik heb niet het idee gehad dat wij welkom waren in het hotel en ook geen idee gehad van een lekker lang weekend weg. Vond het meer een gevangenisregiment.

half geld retour!

Alle klachten die gemeld zijn door cc78