Klacht: Hotel residence Rihab Agadir

op 12 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Een tijdje geleden had ik geboekt via booking.com . We kwamen daar aan en schrokken van wat we aantroffen. Hotel stonk en zag er niet uit zoals op de foto’s die jullie gebruiken op booking.com.

Geen handdoeken in de kamer en toen ik daarover klaagde, werd ons andere kamer laten zien waar we bijna van moesten kotsen.

Ik wou het nog proberen om even te blijven omdat ik dacht straks zitten alle hotels vol. Ik ben toen in de kamer gaan zitten om opzoek te gaan naar andere hotel. Alles in Agadir is volgeboekt.

Ik heb toen maar weer via jullie geboekt voor in Casablanca. Ik heb mijn geld voor deze dag niet terug gekregen van Residence Rihab Agadir. Ze zeiden dat ik deze dag gewoon kwijt ben. Ik heb hun uitgelegd dat op de site de fotos anders uitzagen dan in het werkelijkheid. Hij zei voor de annuleringskosten betaal je rond de 75 euro. Ik zei dat dit anders was.. want ik ben wel komen opdagen en heb niks geanuleerd maar ik wil hier niet blijven omdat ik de hygiene en hotel helemaal niks vind! Maar ik kreeg mijn geld niet terug.

Ik ben nu onderweg naar Casablanca en dat is vijf uurtjes rijden. We zijn nu één dag van onze vakantie kwijt en het geld. Daar balen wij van! Ik zou graag willen dat ik mijn geld terug krijg van deze dag!

Alvast bedankt.

Nora Dib-Lubbers

Met magador palace in Marrakech was ik heel tevreden met hoe de reservering is gegaan!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Noraaa@live.nl