Klacht: Hotel Keulen – geen bevestiging

op 25 september 2017 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ga dit weekend naar Keulen, een paar weken geleden besloot ik te controleren bij het hotel of Groupon alles goed geboekt had.

Niet dus, boeking was niet te vinden.
Groupon geeft aan dat er “iets fout gegaan is” en komt er zsm op terug.
1,5 week later en meerdere malen contact proberen te leggen (e-mail, chat), geven ze mij nog steeds geen bevestiging dat het hotel geboekt is.

Gewenste Oplossing:

Een bevestiging vanuit groupon krijg dat het hotel geboekt is.

Groupon is het bedrijf waar ik contact mee heb, niet het hotel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nienke Tammer