Klacht: opzegging goldcard

op 23 februari 2010 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Heb vorig jaar een brief gestuurd naar Hotelgoldcard met de mededeling dat ik hem wilde opzeggen, ik heb hier ook nooit toestemming voor gegeven. Inmiddels hadden ze weer de incasso gedaan, maar dat kon ik nog storneren. Heb vervolgens niets meer gehoord en telefonisch zijn ze heel slecht bereikbaar.

Gewenste oplossing

Dat ik uitgeschreven ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 24 februari 2010 om 11:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,

De brief waar u het over heeft is hier niet bekend. Ik heb uw abonnement voor 2011 langs deze weg beëindigd. Voor 2010 kan ik helaas zonder enig bewijs van verzending niet echt iets voor u doen. In het geval u hier wel over beschikt wil ik u vragen deze door te sturen naar verkoop@hotelgoldcard.info.

Ervan uitgaande u langs deze weg van dienst geweest te zijn.
Met vriendelijke groet,

Bas van der Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door Tijst030