Klacht: Incassobureau stuurt brieven aan mijn adres!

op 01 maart 2010 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Omschrijving klacht

Tot een paar weken geleden had ik nog nooit gehoord van het bedrijf Hotel Gold Card.
Totdat er ineens een brief lag van een incassobureau dat ik € 149.00 moest betalen anders. Omdat ik nog nooit van deze firma had gehoord en er stond ook nog eens een verkeerde achternaam op de dreigbrief heb ik contact gezocht met het incassobureau. Deze zouden het uitzoeken. En paar weken later kreeg ik weer een brief met wederom het verzoek om te gaan betalen. Deze brief heb ik maar genegeerd omdat de achternaam op deze brief niet de mijne is.

Gewenste oplossing

Dat het incassobureau stopt met het sturen van dit soort brieven aan mijn adres, omdat ik totaal niets met de Hotel Gold Card te maken heb, heb gehad of ooit iets heb ontvangen.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 15 maart 2010 om 05:39 geantwoord

Klacht is conform wens van de consument afgehandeld. Met verzending is er e.e.a. fout gelopen waardoor de consument in kwestie onterecht gemaand werd. Het dossier is bij het incassobureau gesloten. Ervan uitgaande u langs deze weg van dienst geweest te zijn.

Bas van der Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door D.Molenaar