Klacht: hotelgoldcard

op 03 maart 2010 over Hotel Gold Card in de categorie

Omschrijving klacht

ik ben gebeld door hotelgoldcard en ze hebben zonder mijn toestemming €139,90 afgeschreven ik heb ook ontdekt dat ze niet bij de kamer van koophandel zijn geregistreerd en toen vertrouwde ik het niet daardoor heb ik het bedrag teruggeboekt op mijn rekening.

Gewenste oplossing

ik wil niets meer met hotelgoldcard te maken hebben omdat ik op de site van radar heb ontdekt dat ze dingen doen zonder toestemming van mij.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 03 maart 2010 om 16:58 geantwoord

Geachte mevrouw,
A.d.h.v. uw gegevens heb ik uw orderstatus nagekeken. U heeft wellicht uw betaling gestorneerd, echter uw bestelling niet conform voorwaarden geannuleeerd. U zult dus binnen enkele dagen een betalingsherinnering ontvangen. Dat wij overigens een bedrag hebben geïncasseerd verwijs ik langs deze weg naar het land der fabelen, gezien het feit dat u zelf toestemming heeft gegeven hiervoor. De gemaakte bandopname kunt u te allen tijde opvragen. Dat wij niet ingeschreven zouden staan bij de KvK is uiteraard ook niet juist. Al met al moet ik helaas concluderen dat uw klacht onterecht is en ik u dan ook niet de gewenste oplossing kan bieden.

Ervan uitgaande u langs deze weg voldoende te hebben geïnformeerd.

Bas van der Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door anita1