Klacht: hotel gold card klacht

op 15 februari 2010 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omschrijving klacht

Via de telefoon kregen ook wij een aanbieding van de hotel gold card. Hebben geen goedkeuring via de telefoon door gegeven maar de informatie mocht worden opgestuurd en dan moesten we het binnen 7 dagen retour sturen als we geen interesse hadden. Dit alles gedaan en ja hoor. Wordt er vandaag dus 104.90 van onze rekening afgeboekt. Ben daar dus helemaal niet blij mee en voel me behoorlijk bestolen!!

Gewenste oplossing

geld voor iets wat ik niet wil en heb terug.
dus
Af- en bijschrijving
Bedrag (euro) 104,90 Af

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 17 februari 2010 om 14:26 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/ mevrouw,
Wij hebben helaas geen retourzending mogen ontvangen. Hetgeen ik u aanraadt is om met uw klacht naar de TNT te gaan. Zij zijn immers verantwoordelijk voor afhandeling en bezorging van uw poststukken. Ik kan enkel iets voor u betekenen op basis van een verzendbewijs of retourzending.

Met vriendelijke groet,
Bas van der Heuvel

Bericht van klojo007

9 jaren geleden - ok hier is toch niets opgelost?

Alle klachten die gemeld zijn door c