Klacht: Hotel Gold Card

op 03 maart 2010 over Hotel Gold Card in de categorie

Omschrijving klacht

Wij zijn de “oude” klanten van Hotel Gold Card. Eind 2006 zijn wij telefonisch benaderd door dat bedrijf. Wij mochten 2 jaar genieten van het gebruik maken van de Hotelgoldcard voor maar 64,90 maar wij hebben de card zelfs niet geactiveerd.
Het was en verrassing: 12 januari 2009 kregen wij een nieuwe al geactiveerde card voor de periode tot 01-02-2010 en er was 98,- euro van de rekening afgeschreven. In september 2009 is er een brief gestuurd naar Hotel Gold Card met de opzegging van het lidmaatschaap – geen antwoord terug gekregen, telefoon 0900-2445568 was niet meer in gebruik.

Januari 2010: alweer 98,- afgeschreven. Dat geld hadden wij gestorneerd, rekening geblokkeerd en 28.01.10 nog een keer opzeggingsbrief samen met nieuwe card terug aangetekend gestuurd.
Een ding hebben wij zeker echt dom gedaan : na een paar dreigbrieven van Hotel Gold Card en later van Direct Incasso schrokken wij over bedragen en om tijd te winnen betaalden wij 135.71 aan het incasso bureau Direct Incasso. Pas later lazen wij in Tros Radar en andere sites hoeveel mensen over Hotel Gold Card klagen! Wij willen ons geld TERUG !!!

Gewenste oplossing

Geld terug en opzegging schriftelijk bevestiging!
Verbetering van de communicatie met de klanten (telefonisch, post).

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 03 maart 2010 om 16:46 geantwoord

Geachte heer/ mevrouw,
U geeft zelf reeds aan geen bevestiging te hebben ontvangen van uw annulering van uw verlenging. Wij betreuren het dan ook dat uw kaart tegen wil en dank in is verlengd. Echter kunnen wij hier niet van afwijken zoals u zult begrijpen. De bevestiging van uw annulering voor het jaar 2011 staat inmiddels in uw mailbox. Als pleister op de wond doen wij u deze week een nieuwe kaart toekomen, zodat u er komend jaar alsnog van kunt genieten om er eens voordelig een weekendje op uit te trekken.
Ervan uitgaande de klacht hiermee opgelost te hebben.

Bas van der Heuvel

9 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotel Gold Card beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit02