Klacht: Hoe kan dit???

op 23 februari 2010 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Omschrijving klacht

Geachte,
Opeens zie ik dat er een bedrag van 98 euro van mijn rekening is afgeschreven, met als naam erbij de volgende gegevens:
KN: 0000000001120740
BUCKAROO ST.DERDENGELDEN
IZ. SELL-IT
VERLENGING HOTELGOLDCARD
FACTUUR 122044

Ik moest even met de ogen knipperen, want ik heb al jaren niks meer te maken met de zgn. hotel gold card. Het gaat hier om een fout – een afschrijving die men niet had mogen doen en ik vind het bijzonder louche, dat dit zomaar kan gebeuren.
Natuurlijk wil ik dat de hotel gold card mij het volledige bedrag terugstort. Dit is een vreemde streek en ik ben hierover erg ontstemd. Dit bedrag had helemaal niet afgeschreven mogen worden. Dat de Hotel gold card hun systeem niet op orde hebben en mensen van drie, vier jaar geleden opeens weer geld afhandig maken, dat kan natuurlijk niet, deze actie slaat nergens op. Door de plotselinge ‘verrassing’, dat er 98 euro MINDER op mijn rekening stond dan de bedoeling was, ben ik in de problemen gekomen met het boeken van een buitenlandse vlucht. Ik moest een dag wachten met boeken en kon toen alleen nog een ticket vinden, dat 190 euro duurder was. Schadevergoeding zou op zijn plaats zijn…

Gewenste oplossing

In ieder geval de volledige restitutie van het onterecht afgeschreven bedrag van 98 euro. Daarnaast zou een schadevergoeding voor het ongemak op zijn plaats zijn. Zie bovenstaand commentaar over het boeken van een vliegticket.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 25 februari 2010 om 13:31 geantwoord

Geachte mevrouw,
Door uw verhuizing zijn de bescheiden op een verkeerd woonadres binnengekomen. Hierdoor kon u niet annuleren/ weten van de afschrijving. De incasso is inmiddels ongedaan gemaakt. Ervan uitgaande u langs deze weg van dienst geweest te zijn.
Bas van der Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door Liepke