Klacht: Geld afgeschreven, dat meen je niet…

op 07 maart 2010 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Omschrijving klacht

Mijn klacht is dezelfde als velen op deze site, en ik hoop natuurlijk ook op een oplossing. Ooit heb ik bij de Shell een Hotel Gold Card gekregen, maar toen ik de voorwaarden las heb ik direct een brief geschreven en verteld dat ik niet van de diensten gebruik wens te maken en hiermee dus ook het abonnement (want dat is het) opzeg.

Geen schriftelijke bevestiging, maar het volste vertrouwen dat het goed komt. Helaas, nu is er 3 maart jongstleden toch 98,00 van mijn rekening afgeschreven. Dat kan niet de bedoeling zijn en ook al zijn er zo veel klachten, dan zijn er ook oplossingen en ik hoop dan ook dat Hotel Gold Card voor een passende oplossing zorgt. De card zal ik met alle plezier terugsturen want ik ga er geen gebruik van maken en heb dit ook nooit gedaan.
BUCKAROO ST.DERDENGELDEN af € 98,00
BETALINGSKENM. 0000000001203855
IZ. SELL-IT
HOTELGOLDCARD 2010
FACTUUR 123112
Meneer van den Heuvel, ik zie graag een passende oplossing tegemoet,

Sandra Klever

Gewenste oplossing

Wanneer ik snel mijn geld terug gestort krijg. Dan kan ik de score hieronder misschien nog aanpassen

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotel Gold Card een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hotel Gold Card

Heeft op 15 maart 2010 om 05:14 geantwoord

Geachte mevrouw,

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en deze is terecht bevonden. Wij zullen uw klacht dan ook volgens de gevraagde oplossing oplossen en vandaag onze incassopartner de opdracht geven het geïncasseerde bedrag te "refunden" Onze welgemeende excuses voor de ontstane overlast.

Ervan uitgaande u langs deze weg van dienst geweest te zijn.

Bas van der Heuvel

Alle klachten die gemeld zijn door ajmklever