Klacht: opzegging lidmaatschap

op 23 februari 2010 over Hotel Gold Card in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotel Gold Card in behandeling genomen

Bericht van Paul Harmans

9 jaren geleden - Ik help u hopen dat het hiermee werkelijk over is. De kans is groot dat er volgend jaar weer gewoon een hotelgoldcard op de mat valt en het geld ervoor van de rekening wordt gehaald. Deze oplichters doen dat vaker en beweren dan doodleuk dat ze nooit bericht van opzegging of van eerdere problemen hebben ontvangen. De klant (die helemaal geen klant wil zijn) kan dan weer opnieuw beginnen met het bellen van telnr's van 80 ct per minuut en hopen dat hij deze keer weer het geluk heeft dat hij zijn geld terug krijgt. Voor mij is het dit jaar een herhaling van vorig jaar. Je kunt opzeggen wat je wilt, ze voeren het niet door in de administratie. Willens en wetens worden mensen voor het blok gezet. Het is tevens een grof schandaal dat de politie dat hele goldcard-spul in Maastricht nog nooit heeft opgepakt.Paul Harmans Dordrecht

Alle klachten die gemeld zijn door van steenbergen