Klacht: Hotel eenpersoonskamers

op 28 september 2017 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

Geachte Bolderman reizen,

mijn naam is Ad van de Wouw.
Ik heb bij U de reis fascinerend Schotland geboekt van 18 t/m 27 September 2017 onder factuurnummer 234377 met een eenpersoonskamer toeslag van € 245,-

Nu deze reis is afgelopen wil ik over het volgende een ernstige klacht indienen.
Tijdens deze reis verbleef ik op twee accommodaties die ver onder de normale standaard kunnen worden genoemd heb mij vreselijk geërgerd zodat het mijn vakantie erg nadelig heeft beïnvloed.
Het hotel Britannia Coventry Hill in Coventry en het Caledonian hotel in Ullapool waren ver beneden peil.
De kamer in hotel Britaninia was klein en zeer vochtig en geluidoverlast, smerige vloerbedekking en vieze lakens op het veel te kleine bed, ik ben zelf ook maar 168 cm groot en nog was het bed veel te klein, het leek wel een kinderbed. Gelukkig verbleven wij hier maar een nacht!
Het hotel Caledonian in Ullapool waar wij drie nachten verbleven was totaal een ramp, het sloeg totaal nergens op!
Een zo kleine kamer heb ik nog nooit ergens gehad op mijn vele vakanties waarbij ik alleen reis. Mijn koffer kon ik nergens kwijt en als ik mij moest scheren aan de wastafel dam moest ik op het voeteneind van mijn bed gaan zitten.
Maar de schimmel in de badkamer sloeg alles, ook het zeer smerige en kapotte douchegordijn kon gewoon niet door de beugel, de smerige WC pot en de viezigheid, ook de vloer (hout) maakte dat dit verblijf tot een ware ramp maakte. Op de zeer smerige en overal kapotte vloerbedekking moest ik op slippers lopen en die poetste ik dan maar weer snel af. Toen ik van dit alles melding maakte bij de receptie wuifde ze dit allemaal gewoon weg en stond mij niet verder te woord.
Ook mijn reislijder (buschauffeur) zij dat ik maar met Bolderman contact moest opnemen, ik heb ook gebeld tijdens mijn reis op Zaterdag 23 September en heb gesproken met Naomi, zij vertelde mij weer dat ik het met de chauffeur moest bespreken, maar die verwees mij weer naar Bolderman. Ook het eten in dit hotel was zeer slecht bij het ontbijt was er regelmatig iets op en werd niet aangevuld, ook het personeel was zeer onvriendelijk, zeer eentonig eten elke dag hetzelfde.
Dit was mijn eerste reis met Bolderman en had nog meer reizen van jullie op mijn lijstje staan.
Maar dit was een ware verschrikking, ik heb een toeslag betaald van € 245,- en die eis ik dan ook terug, ik heb namelijk mijn RECHTSBIJSTAND verzekering geraadpleegd en hebben daar inmiddels ook een dossier van aangemaakt.
Op mijn reis hoorde ik dat jullie de klachten niet behandelde of er op reageert, nou dat hoop ik niet en verwacht van U een bevredigend antwoord.
Met een laconiek antwoord zal ik geen genoegen nemen
Mocht dit niet het geval zijn dan ga ik verdere stappen ondernemen met de bewijzen die ik heb (o.a. foto’s).
Ik hoop snel iets van U te vernemen.

Fatsoenlijke eenpersoonskamers voor de personen die daar een EXTRA TOESLAG voor betalen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bolderman over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ajvandewouw