Klacht: service slecht na schade

op 12 november 2010 over Hotel auto in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na parkeren bij Firma Hotel auto (06-41754589) Boesingheliede. Zag ik toen ik thuis kwam dat er lichte krasschade op mijn auto zat, na vele gesprekken en diverse malen door hem opgelegd en enkele begeleidende mails. Alleen maar de reactie dat het mijn probleem.
Naar mijn inziens zijn zij verzekerd neem ik aan, maar zij praten er elke keer weer overheen.
Auto,s staan in dit bedrijf op elkaar gepakt in een loods en buiten terrein, ze laten je wachten op Schiphol een lange tijd, en is schlecht georganiseerd (goedkope krachten) die als een gek over de weg scheuren ( soms met telefoon in de hand).
Probleem is dat ik niets kan bewijzen, maar mijn advies daar nooit meer te parkeren, of evt foto,s te maken van je auto voor parkeren, en goed controleren bij terug komst en dan pas betalen.
Maar zoals ik al op de reviews gezien heb over dit bedrijf kun je er niet veel van verwachten.
Groet:Hans van Raaij.

Gewenste oplossing

Bedrijf uit de running nemen lijkt mij het beste omdat deze er geheel niet op ingesteld is, voor lang parkeren.
En melden in u programma zodat andere mensen gewaarschuwd zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Hanska