Klacht: ongevraagde ontvangst van sudoku magazines

op 11 augustus 2010 over HOSHI SUDOKU in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoshi sudoku stuurt mij sinds juni 2010 een puzzelmagazine. Daar heb ik en mijn gezinsleden nooit om gevraagd. Na telefonisch overleg met mevr martina een leidinggevende aldaar zou het voldoende moeten zijn om via email op te zeggen.
Lees ik de algemene voorwarden op hun site dan geld er een opzegtermijn van 2 maanden.
daarnaast hanteren ze alleen een postbusnummer en geen bezoekadres. via tros radar en kassa is mij duidelijk dat er al reeds veel gedupeerden zijn. die ongevraagd lid zijn geworden. NB: ik heb niet eens een contract.
Ook nooit aangegaan.

Gewenste oplossing

Kunt u mij ondersteunen in mijn opzegging naar hoshi. Ik zal zometeen een opzegmail doen zenden naar hoshi. in een telefonisch overleg van vandaag 11-8-2010 15:30u waar ik gesproken heb met Nicole en haar leidinggevende Martina zou dit voldoende dienen te zijn. Ik ga accoord met terugzending van de toegestuurde nummers. ik wens niet te betalen.
ik weet niet eens wat ik moet betalen. Kunt u voor mij bemiddelen in mijn wensen hierin.

Alle klachten die gemeld zijn door dadwillems