Klacht: Klacht

op 21 december 2011 over HOSHI SUDOKU in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte Medewerkers,

Wat dit bedrijf aan het proberen is om van je rekening voor puzzelboeken daar ik nooit een handtekening of toestemming voor heb gegeven of van mijn bank een bedrag af te halen is gewoon beneden alle peil de puzzel boeken heb ik ook gelijk terug gestuurd. Nu heb ik al twee rekeningen gekregen met 1e van e 15,02 2e van e 25,44 en als ik niet betaald dan wordt het naar het incasso bureau gestuurd, heb de bank gevraagd om niets van mijn rekening van dit bedrijf te laten afhalen wat wel is gebeurd, maar heb ik gelukkig net op tijd kunnen blokkeren.
Ben weduwe nog niet zo lang en vindt verschrikkelijk dat dit zomaar kan gebeuren. En hoop dat deze praktijken voor andere mensen bespaard mogen blijven.

Gewenste Oplossing:

Dat dit geblokkeerd kan worden en geen aanmaning of incasso bureau meer per post wil ontvangen.
Dit is voor mij al te veel van deze praktijken
Cijfer ! zeer slecht

Alle klachten die gemeld zijn door arinde01