Klacht: Hoshi sudoku

op 01 november 2011 over HOSHI SUDOKU in de categorie Magazines

Ook ik heb problemen met hoshi sudoku.

ik heb op 4mei mijn abonnement stopgezet maar kreeg dus nooit een bevestiging ik ben naar de bank gegaan om ze te blokkeren waardoor ik een brief van de incasso bureau in de brievenbus kreeg…fijn…mailtje na mailtje gestuurd en 100.000 keer geprobeer te bellen. tot ik eindelijk iemand aan de telefoon kreeg die met veel geklaag en gesteun eindelijk mijn abonnement stopzette omdat ik een mailtje door had gestuurt dat ik dat dus al op 4mei had gedaan. Ook zouden de incassokosten gesaneerd worden..dacht dat alles goed was maar nee dus ik kreeg zaterdag weer een brief van de incasso bureau dat ik ff 57 euro moest betalen. Daardoor maar weer bellen…maar nee hoor weer geen gehoor ook niet op de mailtjes…Waarom worden die mensen niet gestopt? die vrouw die ik aan de telefoon had zei zelf dat ze geen brieven bij de 1e bijlage stuurden om het op te zeggen terwijl ik die er wel bij gehad heb en ook teruggestuurd heb? vaag…Hoop dat ik deze week nog alles kan oplossen want ik ben er inmiddels een half jaar mee bezig

Ik heb nog geen enkele oplossing gekregen omdat ze het gewoonweg niet willen oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door jbootsma