Klacht: Horlogesluiting binnen 1 jaar kapot

op 12 februari 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Binnen 1 jaar is de horlogesluiting van mijn dure Fossil horloge kapot gegaan (sluiting schiet continu los). Oftewel Fossil gebruikt geen goede stevige sluitingen. Nu heb ik het horloge begin 2018 opgestuurd en heb ik vandaag bericht gehad dat het buiten de garantie valt. Nu heb ik de keuze of €28 betalen en een nieuwe sluiting op mijn horloge, of €15 betalen en mijn horloge niet gemaakt met een slechte sluiting. Is toch van de zotte dat ik vorig jaar een horloge kocht en dat nu al de sluiting niet meer naar behoren werkt?!

Graag een nieuwe sluiting op mijn horloge en €28 vergoed krijgen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Bericht van Fossil

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Rasenberg, Vervelend om te horen dat uw sluiting kapot is gegaan. Helaas is de buitenkant van een horloge inderdaad geen onderdeel van de garantie. In het meegeleverde garantiebewijs wordt aangegeven dat dit geldt voor binnenwerk, wijzerplaat, wijzers e.d. Omdat het horloge gedragen wordt is dit uiteraard ook onderhevig aan invloeden van buitenaf. Een band, of in uw geval een sluiting is dan ook een onderdeel dat zo nu en dan vervangen dient te worden.Het spijt me nogmaals dat ik u niet anders kan berichten.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MRasenberg