Mijn Klacht:
horlogeactie AD
div.malen geprobeerd maar krijg geen bestelformulier
zelfs telefonisch maar steeds is de lijn tijdelijk niet bereikbaar

hoflaan op 12 oktober 2009 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk
horlogeactie AD
div.malen geprobeerd maar krijg geen bestelformulier
zelfs telefonisch maar steeds is de lijn tijdelijk niet bereikbaar
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Algemeen Dagblad in behandeling genomen
Bericht van Robin van Klacht.nl
10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Algemeen Dagblad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht
Heeft op 21 september 2011 om 14:44 geantwoord
Geachte Heer, Mevrouw,
Sinds kort heeft het Algemeen Dagblad haar service uitgebreid op het internet. Klachten gemeld op Klacht.NL of Twitter worden vanaf heden in behandeling genomen.
Wij kwamen daarbij uw klacht tegen. Allereerst onze excuses dat u tot op heden geen antwoord heeft mogen ontvangen. Echter, de klacht is dermate verouderd dat wij eerst de vraag wilden stellen of u nog behoefte had aan behandeling.
U kunt ons het snelst bereiken per telefoon: tijdens kantooruren op 088 050 5050. Administratieve vragen en opmerkingen kunt u tevens deponeren via http://www.ad.nl/lezersservice. Redactionele klachten kunt u melden via [email protected], en vragen over digitale diensten op [email protected]
Met vriendelijke groet,
Lezersservice Algemeen Dagblad