Klacht: Horloge mag niet geruild worden

op 22 juni 2018 over Fossil in de categorie Juweliers

Armani AX2606 gekocht en laten inkorten omdat ie veels te groot was om werkelijk te zien en voelen of ie goed zit. Ik dezelfde dag de horloge omgedaan de horloge zat al gelijk niet lekker ik had al te horen gekregen van de verkoopster dat het wel even wennen is omdat ik andere soorten horloges hebt van Armani maar met rubberen en een ander met leren band draag. Ok ik proberen aan te wennen maar het probleem lag niet aan dat het van metaal was maar het lag aan de middelste draaiknop van de horloge waarmee je de tijd kan aanpassen die is te groot waardoor het indeukt bij me hand en er last van krijg. Ik terug na de winkel en kreeg te horen dat het niet mogelijk is om te ruilen nou ii vind het absurt. Hoe kan je weten of een horloge lekker zit als ie heel groot is en van je arm afvalt?? Hij moet vervolgens eerst ingekort worden en dan kan je weten hoe ie voelt en zit. Is toch gek voor woorden.

Wnr ik hem kan omruilen naar een andere horloge en die gwn mag passen na mij maat. Niet veel gevraagd vind ik zelf. Na jaren klant te zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Fossil over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht SamiB

3 maanden geleden - Voor mij nooit meer iets van fossil zaak kopen

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fossil in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht SamiB

3 maanden geleden - Geachte Inger, Hierbij stuur ik uw de gegevens Armani AX2606 gekocht in Rotterdam Fossil winkel op de Hoogstraat 185 3011 PM Rotterdam heb op dat moment horlogo laten inkorten omdat ie veels te groot was om werkelijk te zien en voelen of ie goed zit. Ik dezelfde dag de horloge omgedaan de horloge zat al gelijk niet lekker ik had al te horen gekregen van de verkoopster dat het wel even wennen is omdat ik andere soorten horloges hebt van Armani maar met rubberen en een ander met leren band draag. Ok ik proberen aan te wennen maar het probleem lag niet aan dat het van metaal was maar het lag aan de middelste draaiknop van de horloge waarmee je de tijd kan aanpassen die is te groot waardoor het indeukt bij me hand en er last van krijg. Ik terug na de winkel en kreeg te horen dat het niet mogelijk is om te ruilen nou ik vind het absurt. Hoe kan je weten of een horloge lekker zit als ie heel groot is en van je arm afvalt?? Hij moet vervolgens eerst ingekort worden en dan kan je weten hoe ie voelt en zit. Is toch gek ( Heb trouwens ook een mail gestuurd naar custumorservice@fossil.com maar krijg een melding dat het adres niet bestaat ? ) Met vriendelijke groeten. Samir

Alle klachten die gemeld zijn door SamiB