Klacht: Horloge Geuss

op 24 oktober 2011 over Guess in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee jaar geleden voor mijn 40 ste verjaardag een Geuss horloge gekregen waar ik helemaal blij mee was.
Ik wilde vorige week mijn horloge om doen en toen bleek deze stil te staan ik dacht nou dat kan is twee jaar geleden dat er een nieuwe batterij in is gegaan , dus ik naar de winkel waar dit horloge is gekocht voor een nieuwe batterij , ik moest even wachten en toen bleek dat de horloge kapot was en een prijsopgaaf gemaakt moet worden voor de reparatie !!!
Wat blijkt de spoel is kapot en dit al na 2 jaar de prijs 62.50 ik vind dit echt niet normaal en laat de horloge dus ook echt niet maken dit kan niet na 2 jaar want goedkoop zijn ze niet dus dan verwacht je ook kwaliteit voor die prijs. Die bij mijn dochter vallen gewoon de steentjes eruit na een jaar al we praten wel over 500 euro horloge’s !! Ik ben in iig klaar met Geuss!

Gewenste Oplossing:

Dat er gewoon service wordt verleend van Geuss!!!!!

Alle klachten die gemeld zijn door blebber