Klacht: Hopeloos die bezorging in leeuwarden

dirkvdvelde op 06 september 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maar weer even klagen, meerdere dagen zitten wachten op een pakket, kwijtgeraakt pakket en niet op tijd bezorgen. Ik wordt helemaal gek van dat geklungel bij post.nl.

Ik vrees voor mijn bestelde artikelen elke keer als het via hun wordt verzonden, die vaak ook nog van een particulier komen. Bij vermissing zijn ze niet aansprakelijk! Je raad het al, geld weg.

Daarnaast zit je gewoon te wachten, kost mij tijd en vrije dagen.

Ik zal zeker zo min mogelijk via dit bedrijf proberen te versturen, o ja Post nl, maak het eens wat makkelijker om een klacht in te dienen bij jullie.

Als het nou eens gebeurde, oke. De laatste maanden gaat het vaak mis.

Zo, dat ben ik ook maar weer kwijt.

Met vriendelijke groet,
Dirk

Gewenste Oplossing:

Ga maar eens even kijken waar het telkens mis gaat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 06 september 2021 om 11:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw, meneer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

De tracking code van het betreffende pakket.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, zijn er meer gegevens of aanvullende info van u nodig. Er is u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat uw melding verder in behandeling kon worden genomen. Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen en/of dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door dirkvdvelde