Klacht: Hopeloos

op 26 september 2017 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Continu worden zaken van cz overgeheveld naar GGN, zoals ook nu. Daarnaast krijg ik een schrijven voor uit handen geven aan CAK, maar ondertussen ook gewoon de normale rekening van cz en een nota voor betalen regeling. GGN blijft me steeds dagvaarden voor een dossier. Al minimaal 5x gebeurd. Ik heb geld betaald voor een dossier met dossiernummer wordt afgeboekt op dit dossier, omdat hiervoor een dagvaarding is uitgevaardigd. beetje Jammer want ondertussen wordt de regeling bij ggn die ik moet nakomen, en ook nakom zo niet uitgevoerd.

Gewenste Oplossing:

Betalingen afboeken op de juiste dossiers, en niet zomaar een eind doen.
Duidelijkheid vragen bij cz
reactie alleen per mail......

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 oktober 2017 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben op 3 oktober 2017 uw klacht behandeld en een inhoudelijke reactie op de klacht van klacht.nl per post naar u toegestuurd. In verband met de Wet Bescherming Persoonsgegevens plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze website. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
GGN mastering credit

Alle klachten die gemeld zijn door BietjeJammer2017