Klacht: HOOPELOOS

op 01 november 2011 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met een actiecode van Finish vaatwastabetten van 24 october zou de krant bezorgt worden vanaf 26 october,en wat zie ik in mijn brievenbus GEEN KRANT.Gebeld zou 2 dagen later komen,daarna weer GEEN KRANT.Ik heb nu al 4 keer gebeld,maar ik wacht nog steeds op mijn KRANT.

Gewenste Oplossing:

Dat de krant gewoon op tijd bezorgt wordt,en dat je niet steeds word afgescheept met de woorden Dan word ie morgen wel bezorgd

Telegraaf

Heeft op 01 november 2017 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer/mevrouw,

Wij nemen elke klacht serieus en zijn daarom naast vragen gericht aan onze klantenservice per 1-1-2015 gestart om ook klachten op klacht.nl in behandeling te nemen. Tegelijkertijd zien ook wij dat er klachten uit het verleden zijn die reeds zijn afgehandeld echter niet via klacht.nl. Mocht je over deze klacht nog vragen hebben, dan kunt u ten alle tijden contact opnemen met onze klantenservice via het volgende telefoonnummer: 088 – 824 82 42 of via ons online klantportaal op www.mijnmedia.nl!

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Het Webcare team van De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door mfg oude alink