Klacht: Hoop ellende

op 08 juni 2016 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Kpn,

Naar aanleiding van het telefonisch onderhoud d.d.27 mei 2016, stuur ik u deze e-mail.

Ik ben zeer ontevreden over de klantenservice van kpn. Ik ben altijd heel tevreden geweest en juist erg te spreken over jullie.

Op 23 mei 2016 ontvang ik een e-mail van jullie met het onderwerp: blokkeren internetdiensten. Ik ben verbaasd en geschrokken, ik betaal altijd netjes mijn rekeningen. Ik kijk nog eens goed naar het adres en zie dat daar mijn adres van een half jaar geleden staat. Ik begrijp het niet omdat ik destijds netjes mijn verhuizing heb doorgegeven. Ik besluit om even netjes contact op te nemen want ik denk dat er iets verkeerd is gegaan. Ik bel naar de klantenservice en leg mijn verhaal uit. Mevrouw (ik weet haar naam niet) is erg onbeleefd en blijft herhalen dat ik niet heb opgezegd. Ik geef aan dat ik destijds netjes mijn verhuizing heb doorgegeven. Mevrouw blijft maar benoemen dat ik dat niet heb gedaan. Ik geef aan dat ik daar een bevestiging van heb maar mevrouw heeft daar geen oren naar. Mevrouw geeft aan dat ik al een half jaar lang dubbel betaal omdat ik niet mijn verhuizing heb doorgegeven wat dus wel het geval is. Ik geef netjes bij mevrouw aan dat ik hoop dat zij begrijpt dat ik geen € 60,- ga betalen voor diensten waar ik geen gebruik van maak. Mevrouw kan mij niet doorverbinden want er is een interne storing. Waardoor vervolgen geiriteerd het gesprek wordt beeindigd. Ik werk zelf bij de klantenservice bij een online marketing bureau en ben met stomheid geslagen dat er zo met klanten wordt omgegaan.

Ik zal even op een rijtje zetten wat mijn adressen bij jullie zijn geweest in de volgorde van oud naar

……straat Gelderland

…….hof Gelderland

……pad Gelderland

Op 23 november 2015 heb ik de bevestiging vanuit jullie ontvangen van mijn verhuizing. De verbinding wordt overgezet naar het nieuwe adres …….pad Gelderland per 21 december 2015. Inmiddels ben ik vanaf 10 mei 2016 wonende te…….pad Gelderland

Nu blijkt dus dat ik een half jaar lang heb betaald voor de diensten op de …….straat Gelderland Terwijl ik al wonende was op het ……hof Gelderland

Op 23 mei 2016 heeft mijn vriend ook contact met jullie opgenomen. Hij heeft in het gesprek aangegeven dat hij het niet netjes vindt dat ik zo ben behandeld. Tevens heeft hij hetzelfde als ik heb aangegeven dat wij zwart op wit hebben dat ik netjes de verhuizing heb doorgegeven,

Op 24 mei 2016 is de monteur bij ons thuis geweest op ons huidige adres waar we sinds 10 mei 2016 wonen. Het is nieuwbouw en er was sprake van een breuk in de glasvezel kabel buiten de deur. De monteur heeft wel geprobeerd het een en ander bij ons aan te sluiten. Er ligt een KAT5 kabel vanaf de meterkast naar de tv onder de vloer. Het stekkertje wat uit de muur komt heeft de kpn monteur naar eigen zeggen gecontroleerd maar uiteindelijk niet/niet goed gedaan waardoor de aansluiting niet werkte. De KPN monteur is weggegaan en hij gaf aan dat zodra de breuk in de glasvezel kabel buiten verholpen was alle diensten in huis zouden moeten werken. Er kwam een monteur van reggea fiber die de kabel breuk buiten heeft verholpen. Vervolgens kwam de monteur van reggea fiber hierheen om te kijken of alle diensten werkte. Maar de diensten werkte niet. Hij constateerde dat de monteur van KPN van alles verkeerd heeft gedaan. Tevens kwam mijn vriend erachter dat na het bezoek van de KPN monteur de kapstok verdwenen was. Hij is gaan zoeken en vond de kapstok in twee gebroken verstopt onder onze side table in de gang. Mijn vriend heeft die dag een aantal keer contact met jullie opgenomen om de gang van zaken te bespreken. Waar hij zeer ontevreden over is. Tevens heeft hij aangegeven dat wij graag een vergoeding ontvangen voor de kapstok die net nieuw was (€60,-) voor ons nieuwe huis.

Op 25 mei 2016 komt er een nieuwe kpn monteur bij ons langs.De monteur van kpn gaf aan dat de aansluiting met de KAT 5 kabel zeer onproffesioneel was uitgvoerd door de monteur van kpn die op 24 mei 2016 bij ons was. Hij gaf aan dat er niet in de juiste volgorde is gewerkt en heeft de KAT 5 output bij de televisie vernieuwd en de kabels in de goede volgorde geplaatst. Meneer heeft erg zijn best gedaan en heeft anderhalfuur langer gewerkt om ons te helpen. Vervolgens werkte door een administratieve fout de tv nog steed niet. S’avonds heb ik zelf contact opgenomen met de klantenservice om mijn abbonement nummer te achterhalen wat uiteindelijk is gelukt.

Op 27 mei 2016 word ik gebeld door jullie om te vragen of alle diensten op het dinkelpad 8 naar wens zijn. Ik heb het genoegen met Bram Hein. Ik leg heel het verhaal uit en hij gaat alles voor mij uitzoeken, Hij heeft contact gehad met de afdeling verhuizingen en constateerde door het overgaan naar een nieuw systeem deze fout is gemaakt. Omdat het om een bedrag hoger dan € 200,- gaat heeft hij mij geadviseerd te mailen naar dit e-mail adres. Ik wil graag mijn complimenten en dank naar Bram Hein uiten omdat hij mij zeer vriendelijk en oplossingsgericht heeft geholpen!

Graag ontvang ik mijn kosten die ik extra betaald heb voor de …….straat Gelderland terug. De kosten van de kapstok.Tevens verwacht ik van jullie kant een compensatie wegens het feit dat de fout bij jullie ligt en er veel mis is gegaan bij ons.

Indien u vragen en/of opmerkingen heeft omtrent deze e-mail kunt u gerust telefonisch contact met mij opnemen.

Dit hebben wij persoonlijk ook naar Kpn gestuurd en naar de Facebook van Kpn.
Er is daar op gereageerd, de klacht word niet in behandeling genomen en hebben ook geen serieus antwoord gekregen.

Glenn

Ik ben tevreden als alle kosten die dubbel betaald zijn door mij vergoed worden, de kosten van de kapstok. En een compensatie vannuit de Kpn.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Reactie van de melder van de klacht Glenn Donderwinkel

11 maanden geleden - We zijn weer even verder nog niets gehoord

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Glenn Donderwinkel