Klacht: Hoogte saldo

op 27 oktober 2011 over BEN in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week kregen wij tot onze schrik een vrij hoge rekening van Ben (€ 50,- wat vergeleken met de enkele euro’s die we normaal betalen toch aan de hoge kant is).
Het bleek dat we in de vorige maand buiten de bundel gebeld hadden en daar wordt flink voor gerekend.
Als we echter geweten hadden dat we buiten de bundel zouden gaan, hadden we minder gebeld. Nu is het probleem bij deze firma dat saldo informatie maar op 1 manier te verkrijgen is, en dat is via de website.
Andere providers bieden een service als een saldo informatie sms, een saldo informatie telefoon nummer of een code op het toestel waardoor het saldo op het display verschijnt. BEN heeft dit echter niet.
Hierdoor kan je dus heel onopvallend buiten de bundel gaan.

Gewenste Oplossing:

- Een eenvoudige mogelijkheid om saldo in te zien vanaf het toestel. Internet is niet altijd bij de hand om het saldo te controleren
- en/of een waarschuwings sms wanneer het \"plafond\" bijna bereikt is. Dit voorkomt een hoop ellende.

Alle klachten die gemeld zijn door matthijs.sn