Klacht: Hoogte rente

op 10 juli 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Ik betaal al 8 jaar een schuld terug die bij vesting finance is terecht gekomen.
Nou blijkt dat ze 10% rente tellen.
Mag dit überhaupt wel??

Als de rente omlaag gaat naar minimaal 3%

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Arnomak

4 maanden geleden - Ik hoor net dat vesting finance de klacht niet in behandeling neemt!!! Ik ga allle op kanalen melding maken over de criminele hoge rentes die deze boeven zich rekenen. Het zijn mafia praktijken en niemand doet er iets aan!!

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 13 juli 2017 om 15:03 geantwoord

Heeft op 13 juli 2017 om 15:29 geantwoord

Ik betaal al jaren nou netjes wat toentertijd afgesproken is. Wat ik vraag is een beetje menselijkheid te tonen en rente een stuk omlaag brengen. Ik betaal nou als ik het uitreken nog jaren veel te veel en kom niet vooruit!!
Dus zou u uw menselijk willen tonen en me hierin begrijpen en helpen aub!

Reactie van de melder van de klacht Arnomak

4 maanden geleden - Onmenselijk bedrijf dat vesting finance ze tonen geen greintje fatsoen. Er moet toch een manier zijn om hier tegen in te kunnen gaan!! Wie heeft hierbij ervaring en kan mij helpen?

Alle klachten die gemeld zijn door Arnomak