Klacht: Ontrechte extra kosten

op 24 juli 2019 over Hoogenboezem in de categorie Meubelwinkels

De woonwinkel Hoogenboezem te Barendrecht waarbij wij een bank hebben aangekocht van ruim
€ 1.800,00 hebben wij tijdens de aankoop medegedeeld dat wij op de 11e etage wonen maar er is een lift aanwezig, de verkoopster vroeg ons hoe groot deze lift was en dat wisten wij niet precies maar we zeiden de Ambulance gaan er ook in met een brancard dus zal zo’n 2.10 moeten zijn en dit zou dan geen probleem zijn en als de bezorgers komen dan zou het hun wel gaan lukken.
Bij levering is gebleken dat de bank de lift niet in kon maar de bezorgers gaven aan een oplossing hiervoor te hebben want de trap was uit den boze gezien de 11e etage paar dagen later kwamen ze wederom leveren en van de bank waren de armleuningen gedemonteerd en konden nu dan wel de lift in en bij het neerzetten van de bank in de woonkamer weder de armleuningen opnieuw gemonteerd door de bezorgers maar bij het afrekenen kwamen wij er achter dat wij extra moesten gaan betalen voor deze service ik zei hen dat wij het hier niet mee eens zijn want ook de bezorgkosten van € 65,00 waren op de factuur berekend dit is ook aan ons nooit verteld tijdens de aankoop ook op internet zitten zoeken over de kosten van de bezorging hier staat niets van op hun website kortom wij winden dat wij benadeeld zijn door Hoogenboezem.
Wij hebben ook de logistieke afdeling hierover gebeld en die zei ons dat wij de winkel van aankoop moesten aanspreken en hebben dit dus ook gedaan klacht ook neergelegen bij Hoogenboezem winkel zelf en zouden ons hierover terugbellen zij hebben overal kopieën van factuur gemaakt..

Dat Hoogenboezem ons de bezorgkosten crediteert alsmede voor de geboden oplossing van de bezorgers een totaal van € 110,00.
En dat het in het vervolg duidelijk moet worden verteld aan de eventuele kopers van meubelen of accessoires van meubelen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogenboezem over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Chris van Heusden